Sponsorstævne

Kære Sponsor

Vallensbæk Svømmeklub afholder hvert år et sponsorstævne, hvor hver
konkurrencesvømmer skal svømme i 1 time uafbrudt. Vores svømmere tilbagelagde i 2022 144 kilometer på en time.

Som sponsor til en svømmer kan VI39 tilbyde følgende:

• Der kan ophænges reklameskilte i hallen. Ønskes dette, skal disse senest afleveres i klublokalet klokken 18:00 på dagen.
  • Der må gerne deles brochure, rabatkuponer osv. ud på dagen.
  • Dit navn nævnes på vores hjemmeside.
  • Diplom for jeres bidrag til svømmeren med information af distancen.

Hvad går dit beløb til:

Alle svømmere som er direkte sponseret, vil modtage 75% af det sponsoreret beløb ind på sin svømmekonto. Ofte bruger svømmeren pengene til ved køb af tøjpakker, træningslejre mv. De øvrige 25% går til klubben, så vi bl.a kan sikre at vores svømmere i konkurrenceafdelingen kan komme til stævner. Administration i forbindelse med sponsorstævnet.

Hvad koster det:

Du kan sponsorere enten et fast beløb eller et øre beløb pr. tilbagelagt meter, du bestemmer selv. Alle beløb er velkommende.

Om vores svømmere:

For at blive en god svømmer må man træne hårdt i det daglige. Vores svømmerne træner mellem 6 og 18 timer pr. uge og deltager i stævner rundt omkring i landet. Vi forventer at vores svømmere tilbagelægger mellem 2.000 og 5.000 meter på 1 time.
For at sikre alt foregår korrekt, vil der ved hver svømmer være en kontrollant, der tæller det nøjagtige antal meter som svømmes.

Næste sponsorstævne er 21. September 2023.