Generelle Betingelser

Dette er vores generelle betingelser for Vallensbæk Svømmeklub og vores hjemmeside. Her kan du finde alt fra priser til fortrydelsesret og persondata.

Generelle oplysninger om klubben:

Klubbens juridiske navn: Vallensbæk Idrætsforening af 1939 – Svømmeafdelingen
Selvskabsform: Forening
CVR-Nr: 41355018

Vi39 Svømmeklub
Horsbred 197, 2625 Vallensbæk

Priser:

Alle priserne på www.vi39swim.dk er ikke tillagt moms, da vi er en forening.

Når du via dit dankort køber et af følgende produkter:

– Tilmelding til hold (eller flere hold)

Sker det som en forudbetaling for den periode der er angivet ved købet. Alle priser er i danske kroner (DKK). VI39 Svømmeklub kan opkræve et gebyr på 1,45 kr. pr. transaktion + 0,10 % ved køb over 100,- og 0,70 kr.  pr.transaktion for 50,- og under.

Kunden afholder selv eventuelle gebyrer m.v. til egen kortudsteder.

Betaling:

På www.vi39swim.dk kan du betale med følgende betalingsmidler:
Dankort, Visa/Dankort, eDankort

Betaling sker forud. Vi bruger quickpay.dk som betalings gateway til dankort læs mere på deres side om sikkerheden ved online betaling.

Rabatordninger:

• Familie rabat 5% til alle på samme adresse.
  • Flere hold tilmeldinger til samme svømmer 35% på alle tilmeldinger
  • Sæson rabat per 1/12 33% og per 1/3 66% rabat

Rabatterne kan ikke kombineres og gælder ikke konkurrenceafdelingen.

Fortrydelsesret:

Der gives fortrydelsesret med tilbagebetaling af medlemskontingent i forhold til afmeldelses tidspunkt, dog fratrukket administrationsgebyr der modsvarende 3 måneders kontingent  3/9  forholdsmæssig beregnede med antal fulde måneder tilbage af sæsonen (fuld undervisnings sæson 1/9 del/mdr.)

Personoplysninger:

Se siden om Persondatapolitik.

De oplysninger, du giver, behandles i fuld fortrolighed og bliver udelukkende brugt i forbindelse med fakturering af indkøb hos VI39 Svømning samt udsendelse af nyhedsbreve, som brugeren har tilmeldt sig.

Som registreret bruger hos VI39 Svømning har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Personoplysningerne opbevares i 5 år efter sidste transaktion med kunden. Ingen registrerede personoplysninger videregives til tredjemand i nogen form på noget tidspunkt, medmindre det sker efter krav i lovgivning eller i øvrigt kræves af offentlige myndigheder.

Kunder der ønsker at tilmelde sig hold hos VI39 Svømning, tildeles et brugernavn og en adgangskode. Det er kundens ansvar at opbevare disse informationer betryggende.

Nyhedsbreve:

Nyhedsbreve sendes enten via e-mail til den e-mail adresse, kunden har oplyst. Kunden kan til enhver tid framelde sig nyhedsbreve igen ved at slette sin profil eller sætte minus ved modtagelse af nyhedsbreve på profilen.

Tekniske krav til kundens computerudstyr:

Det forsøges at optimere teknikken på websitet, således at det fungerer i alle de mest udbredte browsere (Internet Explorer, Netscape, Mozilla, Opera, Chrome) og operativsystemer (Windows, Mac OS, Linux).

Ændring af priser og handelsbetingelser:

De til enhver tid gældende priser og handelsbetingelser fremgår af hjemmesiden.

Forbehold

VI39 Svømning tager forbehold for tryk- og prisfejl.

VI39 Svømning er ikke ansvarlig for nedbrud af eller svigtende adgang til hjemmesiden, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder, som er uden for deres kontrol.

Ansvarsfraskrivelse:

Vi39 Svømning og dets indholdsleverandører kan i intet tilfælde gøres erstatningsansvarlig for anvendelsen af vi39swim.dk, herunder garanterer man ikke og indestår i intet tilfælde for,

–  at et hold ikke opfylder brugerens forventninger og behov.

–  at vi39swim.dk og de herpå tilgængeliggjorte annoncer af enhver art er fejlfrie, tilgængelige, rigtige, nøjagtige, pålidelige, opdaterede, sikre, leveres rettidigt eller kan anvendes til det angivne formål.

VI39 Svømning og dets indholdsleverandører er således ikke erstatningsansvarlig for direkte tab, følgeskader, herunder driftstab, mistet avance og indirekte tab, som kunden, kundens aftagere/klienter/kunder eller tredjemand lider på grund af fejl ved en annoncetekst eller billede.

Brugere, som ikke kan acceptere det anførte, bedes ophøre med enhver anvendelse af VI39 Svømnings ydelser samt forlade hjemmesiden.

Ethvert link til tredjemands hjemmeside er uden ansvar for VI39 Svømning. VI39 Svømning påtager sig intet ansvar for eventuelle skader hos brugeren som følge af brug af VI39 Svømning ydelser på vi39swim.dk.

Klager og reklamationer:

Hvis du ønsker at reklamere, kan du henvende dig til:

Vallensbæk Svømmeklub
ce@vi39swim.dk