Støtteforeningen

Støtteforeningen i Vallensbæk Svømmeklub er et af landets bedste drevne støtteforeninger.

Støtteforeningens primære opgave er at skaffe midler til at støtte vores svømmere, og det sker ved frivillige ildsjæle, der blandt andet står for at afholde banko, loppemarked, betjening af 2 boder til Brøndby IF hjemmekampe, og stiller op til uddeling af forplejning til Sjælsø Rundt samt ved Århus-København cykelløbet.

Kort sagt: farverige og spændende aktiviteter, der går til at hjælpe svømmerne – fra elite til svømmeskole. Og samtidig have det hyggeligt.

Man behøver ikke at have interesse for fodbold for at give en hånd med til at sælge øl, vand og pølser på Brøndby Stadion, hvor der helst skal være 14 ”støtter” i arbejde til hver kamp til betjening af en stor og lille bod.

Svømning er en dyr sport, men alle kan bidrage i det omfang, det er muligt. Vi skriver ud til alle svømme-forældre, når aktiviterne er fastlagt. Herefter har du muligheden for at melde dig til at bage en kage til et stævne eller prøve kræfter som pølsemand/kone på Brøndby Stadion eller en af de mange andre aktiviteter støtteforeningen står for.

Støtteforeningen har altid åben for nye medlemmer. Du er altid velkommen til at kontakte Jytte Madsen på 28199774 eller jyttegerner@gmail.com for mere info.

Støtteforeningen

Støtteforeningens Medlemmer